15.8.17

COPENHAGENFASHIONWEEK

Afgelopen week had ik het ware genoegen om bij een aantal shows tijdens COPENHAGENFASHIONWEEK te mogen zijn dankzij mijn fashion-vriendin Tineke  (Orangebag). Wat een beleving! Om een of andere reden heb ik in al die jaren nog nooit of zelden merken gevoerd die zichzelf tijdens de fashionweeks op een heuse show presenteren. Je kent de beelden van de grote namen als Prada, Dries Van Noten, Jil Sander, Dior etc wel, nou, dat in het klein heb ik in Kopenhagen meegemaakt.
We zorgden ruim op tijd op de locatie van de show te zijn (oude fabriekshallen, leegstaand kantoor, 18e eeuws veilinghuis) want dat doet iedereen, buyers, infuensers, press, om te zien en gezien te worden. Alleen dat al!
De merken die we bekeken waar not-verry-yoth, maar Oh Wat Gaaf! Hysterisch, over the top, allover flowerprints, kleinehuisopdeprairie-jurken, felle kleuren, clashing designs high-hair en loeiharde beats. Echt indrukwekkend en dit had ik niet willen missen.
Maaarrrr, waar m'n hart echt sneller van ging kloppen dat was de collectie van TOTÊME die ik er spotte op een van de beurzen. Clean, stiijlvol en verrry yothisch. Dat gaan we dus krijgen volgende zomer!  Alle hippe modische hysterie ten spijt; YOTH blijft gewoon YOTH.






het nieuwe label voor YOTH;        TOTÊME