29.9.17

VERRRY YOTHISCH

De Fashion-weeks volgen elkaar op momenteel.  Londen, New York, Milaan en Parijs staan bol van de shows, beurzen en happenings, en op internet kun je veel van al dat moois op de voet volgen. Opvallend zijn de grote volumineuze silhouetten die inmiddels wel door iedereen gebracht worden. Rokken halverwege kuit, schouders breed en heel veel loos-fit belijningen. Verrry Yothisch dus!
Wat "not very Yoth, maar toch leuk" is, zijn de vele accessoires die gebruikt worden. Zilveren glittertjes in make-up, haren, ceintuurs en broches bij Dries van Noten, gekleurde (nep) edelstenen, fantasiekettingen, gedecoreerde schoenen, faux-fur kragen, strikken; het is er  allemaal, en het triggert me! Komende dagen ga ik zelf in Parijs eens uitzoeken of en hoe dit op z'n YOTH's toe te passen is. I'll keep you posted. Ondertussen voel ik me helemaal senang in de sobere/stijlvolle donkerblauw/zwarte combinatie van forte_forte die ik gepland heb aan te doen in Parijs.